2022/05/20
  2022/05/20
0
0

طراحی برند

76 بازدید
طراحی برند

عناصر بصری، بیشترین سهم را در شناخت برند دارند.

طراحی برند شما به چه مواردی نیاز دارد ؟

لوگو: این پایه و اساس هویت برند شماست و در وب سایت، رسانه های اجتماعی، کالاهاو موارد تبلیغاتی دیگر. طراحی باید ساده، به یاد ماندنی، جاودانه و دقیقا نمادی از ماموریت و فرهنگ شرکت شما باشد.

تایپوگرافی: فونت ها دارای ویژگی های شخصیتی هستند. در حالی که فونت‌های کلاسیک قابل اعتماد و بالغ هستند، فونت‌های مدرن حال و هوای جسورانه و پیشرو را به‌وجود می‌آورند. با دانستن این موضوع، می‌توانید از یک فونت خاص برای تأثیرگذاری بر نحوه ارتباط با مشتریان خود داشته باشید.

پالت رنگ: رنگ‌ها نیز مانند فونت‌ها تاثیرات عاطفی روی افراد دارند. به عنوان مثال، قرمز نماد شور و اشتیاق، سبز نماد طبیعت و آبی نماد اعتماد است. با ترکیب مناسب رنگ‌ها، می‌توانید چیزهای زیادی درباره کسب‌وکارتان معرفی کنید و در عین حال احساس خاصی را به مشتریان بدهید.

تصاویر: عکس‌ها و ویدیوها نوع تجربیاتی را که ارائه می‌دهید نشان می‌دهند. به همین دلیل است که باید از تصاویر هر کجا که می توانید استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که تصاویر برند نیز باید منسجم و دسته بندی شده باشند.

      لوگوی اقامتگاه هومسا

https://www.homsa.net/

    تصویر اقامتگاه بومگردی کرمانج

https://www.instagram.com/gardeshgari_dehkade_kormanj/

ایجاد ثبات در وب سایت گردشگری

وب سایت شما نه تنها یک فروشگاه دیجیتال است، بلکه چهره شرکت شما نیز می باشد. بازدیدکنندگان آنلاین برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد تورها و فعالیت های شما به آنجا می روند. به همین دلیل، داشتن یکپارچگی برند در سراسر وب سایت شما مهم است. یعنی هر صفحه باید شبیه صفحه دیگر باشد.

راه های مختلفی برای نشان دادن برند خود در وب سایت شما وجود دارد. بنابراین در اینجا چند کاری که باید انجام دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهد:

1. یک صفحه درباره ما ایجاد کنید

گاهی اوقات، بازدیدکنندگان آنلاین می خواهند در مورد کسب و کار شما فراتر از صفحه رزرو، اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین داستان برند خود را در بخش درباره ما با آنها به اشتراک بگذارید. در اینجا، ایده خوبی است که ارزش های اصلی خود را به مسافران نشان دهید. به این ترتیب، یک مسافر وفادار می تواند ببیند چه چیزی شما را به یک برند گردشگری نمونه تبدیل کرده است.

2.یک صفحه با عنوان چگونه میزبان شویم ایجاد کنید

که در آن شرایط اختصاصی وقوانین برای ایجاد حساب کاربری برای میزبان توضیح داده شود، همچنین تعهداتی که میزبان در مقابل شرکت و میهمان دارد را توضیح داده باشد.

3. یک صفحه به عنوان وبلاگ ایجاد کنید

تا گردشگران بتوانند مکان های دیدنی و سوغات مربوط به هر شهر را در آنجا مطالعه کنند. یک وبلاگی که راهنمای جامع یک سفر خاطره انگیز و لذت بخش برای گردشگران باشد.

چند ایده برای برندسازی گردشگری

برندسازی کسب و کار گردشگری شما یک نوع کار تمام شده نیست. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، برند شما در طول زمان بیشتر تقویت می شود، به خصوص اگر برندسازی را بخشی از فرآیند برنامه ریزی استراتژیک خود قرار دهید. بنابراین در اینجا چندین روش وجود دارد که می توانید به ساختن برند شما کمک کند:

  1. یک عکاس و فیلم بردار حرفه ای استخدام کنید تا تجربیات شما را با بهترین کیفیت ثبت کند
  2. با یک اینفلوئنسر مسافرتی که متناسب با برند شما باشد شریک شوید و آنها را دعوت کنید تا امکانات و زیبایی های اقامتگاه های شما را به مخاطبانشان نشان دهند
  3. یک مسابقه اینستاگرامی برای تبلیغات برند خود ایجاد کنید
  4. فقط محتوایی را در کانال های رسانه های اجتماعی ارسال کنید که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کنند
  5. راهنمایان تور خود را به سفیران برند تبدیل کنید
  6. پست های میهمانان را درصفحه خود به اشتراک بگذارید
  7. نظرسنجی ارسال کنید و از میهمانان بپرسید که در مورد برند شما چه فکری می کنند
  8. با شعارهای مختلف بیایید و آزمایش کنید که کدام یک بهترین نتایج را به همراه دارد
  9. برای دریافت ایده‌های موضوع وبلاگ از مخاطبانتان کمک بگیرید و نظر آنها را بخواهید
  10. یک هشتگ برند برای میهمانان خود ایجاد کنید تا در هنگام پست کردن تجربه خود با شما از آن استفاده کنند
  11. به میهمانان خود برای معرفی با یک کد تخفیف پاداش دهید

برای تقویت برند گردشگری خود می توانید از دستاوا https://dastava.ir/ کمک بگیرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://dastava.ir/?p=2927
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
نرجس نیکدل
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد طراحی برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − چهار =

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.