2022/05/20
  2022/05/20
0
0

برندسازی گردشگری

74 بازدید
برندسازی گردشگری

مسافران باید نام کسب و کار شما را به خاطر بسپارند. اینجاست که اهمیت برندسازی مطرح می شود. به عنوان یک تاکتیک بازاریابی، برندسازی به دیده شدن کسب و کارتان کمک می کند. برندسازی گردشگری به شما ارزش‌ می‌دهد که باعث برقراری ارتباط بیشتر شما با مهمانان و مسافران می شود.

در نهایت، برند به شما کمک می کند تا مخاطب مناسب را جذب کنید و همچنین تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارید. اگر قصد ایجاد برند ، یا تغییر آن را دارید و آنچه را که باید در مورد متمایز کردن کسب و کارتان بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

چگونه یک برندسازی خاطره انگیز ایجاد کنیم؟

اگر در حال راه اندازی شرکت خود هستید و برند خود را معرفی نکردید،آن را در اولویت قرار دهید. برندسازی زودهنگام به تیم شما جهت می دهد و به مشتریان کمک می کند برند کسب و کارتان را بشناسند.

حتی اگر شناخته شده باشید ، برای معرفی بهتر برندتان هنوز هم دیر نیست. به جای هدف قرار دادن تعدادی از گردشگران، سعی کنید به ایده‌های تازه در گردشگری و مهمان‌نوازی فکر کنید و تمرکز خود را بر یک جایگاه خاص ، محدود کنید. چون می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد و دید آنلاین شما را بهبود بخشد.

بنابراین مراحل زیر را برای بهبود برندسازی دنبال کنید:

1. داستان برند خود را بسازید

هر کسب و کاری داستانی دارد. همیشه دلیلی برای ایجاد یک شرکت وجود دارد. گاهی از یک فرصت جرقه می زند، اما اغلب اوقات، یک برند گردشگری از اشتیاق شروع می شود ، اشتیاق به ماجراجویی، مقصد یا جامعه.

https://www.instagram.com/gardeshgari_dehkade_kormanj/

اینکه چرا شروع کردید به ارزش های برندتان کمک می کند و برای اینکه بدانید هدف شرکت شما چیست ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • چگونه کسب و کار و فعالیت خود را شروع کردید؟
  • از کجا ایده گرفتی؟
  • شرکت شما چه تفاوتی با رقبا دارد؟
  • کسب و کار و فعالیت شما برای انجام چه کاری تلاش می کند؟
  • چه چیزی تیم شما را برجسته می کند؟

این پاسخ ها را در داستان برند خود بکار ببرید تا بگویید که چه کسی هستید و چه چیزی شما را متمایز می کند. به خاطر داشته باشید حتما لازم نیست طولانی باشد خلاصه بهترین گزینه است.

https://www.homsa.net/

2. با برند مقصد خود هماهنگ شوید

برند مقصد چیست؟ این یک چشم انداز مشترک است که هدف آن جلب علاقه بازدیدکنندگان با وعده یک تجربه سفر منحصر به فرد بر اساس همه چیزهایی است که یک مکان ارائه می دهد.

3. صدا و لحن برند خود را مشخص کنید.

برای فهمیدن صدا و لحن برند خود، با موارد زیر شروع کنید:

  • بررسی ماموریت و ارزش های شرکت شما
  • نگاهی به محتوای فعلی خود
  • در نظر گرفتن نحوه ارتباط مخاطبان هدف شما
  • ارزیابی پیام برند مقصد شما

4. برندسازی گردشگری خود را تغییر دهید

اینجاست که سرگرمی شروع می شود. هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که نگاهی به تور و فعالیت تجاری خود داشته باشید. از یک لوگوی به یاد ماندنی تا تایپوگرافی منحصربه‌ فرد، می‌توانید نام برند خود را برجسته کنید.

عناصر بصری بیشترین سهم را در شناخت برند دارند. به عنوان مثال، وقتی کسی به گوگل فکر می کند، اولین چیزی که به ذهن می رسد رنگ های اصلی است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://dastava.ir/?p=2924
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
نرجس نیکدل
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

1 نظر در مورد برندسازی گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 14 =

  1. بازتاب: طراحی برند - استودیو نوآوری دستاوا